O společnosti - ISO
Jsme držiteli těchto certifikátů:
Hlavním měřítkem dosažené úrovně kvality je pro nás míra, jakou jsou naplněna následující očekávání:
- očekávání vysoké kvality poskytovaných produktů a služeb v souladu se všemi legislativními a jinými požadavky zákazníkem
- očekávání rozvoje firmy ze strany vlastníků
- očekávání stability dodavatelských vztahů ze strany dodavatelů
- očekávání rozvoje kultury prostředí, snižování ekologické zátěže a šetření energií okolím a veřejností
- Strategické záměry a úkoly jsou jedním z hlavních podkladů pro tvorbu ročních plánů
- prodeje a potřebných zdrojů, které jsou konsolidovány v ročním finančním plánu.
Politika jakosti a environmentu společnosti určuje čtyři hlavní cíle pro rok 2004 a další roky. Tyto cíle schválila porada vedení společnosti a s úkoly byli seznámeni nositelé jednotlivých úkolů:
- I. udržení a zvyšování kvality služeb poskytovaných zákazníkům
- II. proaktivní obchodní a marketingová politika s cílem zvyšování podílu prodeje v ČR
- III. snižování celkových nákladů při zachování konkurenceschopnosti společnosti
- IV. snižování ekologické zátěže a úsporu energií
Politika jakosti a environmentu společnosti musí naplnit všechna očekávání, která obsahuje strategie firmy. Tato očekávání se orientují do pěti zájmových skupin: zákazníci, vlastnící firmy, zaměstnanci, dodavatelé, okolí společnosti. Z těchto strategických cílů se promítají záměry do konkrétních úkolů v ročních plánech společnosti.